Schronisko Bukowina - 127% wzrost konwersji w sklepie internetowym

Teaser Image

Cel i wyzwania

Z uwagi na przedstawione powyżej aspekty, cel przyświecający był tylko jeden: przeprowadzenie wszechstronnej modernizacji zarówno strony wizualnej sklepu, jak i procesu dokonywania zakupów (checkout). Ta zmiana zaowocowała przyspieszeniem funkcjonowania platformy oraz polepszeniem doświadczenia użytkowników (UX).

Z analizy wynikało, że to przede wszystkim ograniczona wydajność strony oraz problematyczne aspekty interfejsu stanowiły główne trudności. Utrudnienia te prowadziły do przerywania procesów zakupowych oraz porzucania strony podczas przeglądania oferty.

Wykonanie

Opierając się na projektach graficznych, przystąpiono do tworzenia nowego wyglądu strony, wykorzystując wspomnianą technologię Hyva. Biorąc pod uwagę złożoność wcześniejszego szablonu, głównym celem było zapewnienie, że nowy projekt będzie charakteryzować się przejrzystym i konsekwentnym układem, jednocześnie umożliwiając łatwą edycję zawartości strony za pomocą panelu administracyjnego. Dzięki temu, spora część treści na stronie może być dostosowywana przez klienta, bez konieczności angażowania programistów.

Przed

Po

PrzedOptymalizacją

Po

Teaser Image

Podsumowanie

Dzięki wdrożeniu szablonu opartego na Hyva, witryna zyskała znaczącą poprawę w szybkości działania:

Teaser Image

Podsumowanie

Ponadto, ta zmiana przyczyniła się do wzrostu ogólnej satysfakcji użytkowników oraz polepszenia ich doświadczeń podczas korzystania ze sklepu online. Implementacji opartej na szablonie Hyva poprawiło wydajność witryny internetowej. W konsekwencji można zaobserwować poprawę wyników sprzedażowych sklepu online. Revenue zwiększyło się o 14%, ecommerce conversion rate wzrosło aż o ponad 127%, natomiast liczba transakcji w sklepie zwiększyła się o prawie 22%.

Czy chciałbyś stworzyć podobny projekt e-commerce z Hatimerią?